PTP breidt haar portfolio uit!

Bij PTP zijn we altijd op zoek naar fabrikanten met toegevoegde waarde voor ons portfolio, om onze relaties nog beter van dienst te kunnen zijn. We zijn dan ook blij dat we wederom een A-merk aan ons reeds uitgebreide productassortiment hebben kunnen toevoegen. Vanaf nu kunt u bij PTP ook terecht voor de servers en […]

Trotse sponsor Hockeyclub Cuijk

Sinds seizoen 2018-2019  is PTP IT Distribution opleidingssponsor van de Cuijkse hockeyclub Civicum. Het logo van PTP prijkt op de voorkant van de shirts van de benjamins tot aan de A-jeugd. Daarnaast is PTP sponsor van de Dames 1 die uitkomen in de 1e klasse. Sinds het seizoen 2015-2016 is PTP al aan de club […]

De najaar incentive was een succes!

Van 1 oktober t/m 30 november konden onze relaties deelnemen aan onze najaar incentive. Tijdens deze incentive kon gespaard worden voor kerstcadeaus door middel van Bol.com bonnen. Wij kijken terug op een zeer geslaagde najaar incentive waarbij we veel relaties hebben mogen verblijden met een waardebon!  De winnaars hebben inmiddels hun Bol.com bon in ontvangst […]

Spaar mee voor je kerstkado

Tijdens de najaar-incentive kunnen onze partners sparen voor hun kerstkado in de vorm van Bol.com bonnen. Voor de maanden oktober en november ontvangen de deelnemers een persoonlijk target van hun accountmanager. De actie loopt van 1 oktober tot en met 30 november 2018. Wij hopen dus op 30 november zo veel mogelijk deelnemers te mogen […]

Sponsor Team KWF Marathon Eindhoven

Op 13 en 14 oktober gaat het grootste sportevenement van de provincie Noord-Brabant weer van start. Tijdens deze twee dagen worden verschillende afstanden gelopen individueel of met een team. Wij hopen dat iedereen met veel plezier deelneemt aan dit event, maar om de lopers extra te steunen sponsoren wij dit jaar de lopers van Team […]

Incentive actie voorjaar 2018

1 mei was de start van onze lente incentive. Dit keer kon de onze partners een JBL Charge 3 winnen. Tijdens de maanden mei en juni konden relaties zich inschrijven bij hun accountmanager om deel te nemen aan de actie. Door iedere relatie een persoonlijk target te geven, was de kans groter op de prijs; […]